Dan Ren Service

En seriøs samarbejdspartner med fokus på kvalitet.

Hos Dan Ren Service gør vi meget ud af at sørge for, at alle medarbejdere er en del af fællesskabet.

Det er i fælles flok, at vi når de bedste resultater. Det er i fællesskab, vi har sørget for, at 98% af vores kunder var tilfredse eller meget tilfredse. Det er i fællesskab vi skal sikre at det tal bliver endnu højere i fremtiden.

Vores 5 grundværdier har bragt os fra 1993 til i dag.

  • Holde det høje niveau på den interne og eksterne uddannelse af medarbejdere
  • Bibeholde kvalitetstjek og den gode dialog mellem serviceledere og kunder
  • Sikre, at vi fortsat lever op til Servicenormen og Dansk Standard
  • Holde en høj moral blandt medarbejderne
  • Fortsat have fokus på miljøvenlig rengøring

Disse mål skal opretholdes med en bred palet af rengøringsservices for at kunne bibeholde vores status som en seriøs samarbejdspartner med fokus på kvalitet.

Vores 5 grundværdier:

  • Kompetent personale

    Vi skal holde et højt niveau til gavn for vores kunder

  • Høj kvalitet i rengøringen

    Vores serviceledere laver løbende kvalitetstjek

  • Servicenormen

    Vi lever op til servicenormens principper

  • Miljø og bæredygtighed

    Vi skal løbende udvikle os i en bæredygtig retning

Vi har altid

Medarbejderne i centrum

Alle vores medarbejdere er naturligvis ansat efter gældende overenskomst.

Vores medarbejdere er vores ansigt udadtil. Derfor er det centralt for os at sørge for, at de er glade for at komme og være på arbejde hos Dan Ren Service, og ikke mindst, at de har de kompetencer, det kræver at leve op til de høje kvalitetsstandarder, vi og vores kunder har.

​For at holde den høje moral og gode humør blandt vores medarbejdere, søger vi flere gange årligt for, at de bliver rystet godt sammen til arrangementer.

Vi tilbyder alle medarbejdere interne og eksterne uddannelser og kurser inden for de specialer, vi tilbyder hos Dan Ren Service.

Søg uopfordret

Med et godt arbejdsmiljø mener vi…​

​… at vores medarbejdere har alle de bedste forudsætninger for at have et langt og godt arbejdsliv i en branche, der indebærer hårdt fysisk arbejde.

Vi sørger derfor for, at vores medarbejdere altid har det fornødne udstyr til at udføre den enkelte opgave så skånsomt som muligt. Det kunne f.eks. være justerbare redskaber, handsker og beskyttelsesudstyr i den rette størrelse.​

Vi instruerer endvidere alle medarbejdere i brug af de rette arbejdsstillinger og skånsomme rengøringssystemer.

Til sidst sørger vi naturligvis altid for at købe miljøvenlige rengøringsmidler, som er så skånsomme som overhovedet muligt for både vores medarbejdere, miljøet og kunders inventar.​

Tiltag der fremmer et godt arbejdsmiljø:

  • Det rigtige udstyr

    Det gode udstyr udgør halvdelen af arbejdet

  • Knowhow og best practice

    Vi uddanner løbende personale for at øge kvalitet

  • Vi passer på vores medarbejdere

    Medarbejderne er vores vigtigste ressource

Vi er stolte over at samarbejde

Vi sætter stor pris på vores kunder. Vi arbejder hver dag for at leverer den bedste kvalitet med et bæredygtigt mindset.

Vores historie

Nedenfor kan du se nogle vigtige highlights fra vores rejse fra lille opstart til det Dan Ren Service vi er idag.

Et rengøringsfirma bliver til

I sommeren 1985 stod John som handelsstudent og valgte at starte egen virksomhed.

Efter køb af bil sprang han ud i et liv som selvstændig, som vinduespudser og rengøringsmand for private og erhverv. Denne virksomhed voksede fra at være John som ejer og hans bror som eneste medarbejder til at have 25 ansatte.

Opkøb af anden virksomhed

I 1994 opkøber John rengøringsvirksomheden RoBi af Ove Mortensen

Resultatet bliver en fusion mellem de to virksomheder. Det betød at John blev ejer af Esbjergs største privatejede virksomhed inden for vinduespolering, rengøring, skadeservice, asbestsanering osv.

Dan Ren Service A/S

2 konkurrenter går sammen. Ole Møller fra EVR og John grundlægger Dan Ren Service.

I 2002 bliver Dan Ren Service grundlagt og dermed er landsdelens største private rengøringsselskab etableret. Fra 2004 har John selv ejet og drevet firmaet.

Dan Ren Service vokser

I 2018 flytter Dan Ren Service i større lokaler på havnen i Esbjerg.

Efter flere år med vækst flytter Dan Ren Service til større lokaler på Esbjerg havn med det formål at få mere plads og komme endnu tættere på kunderne.

Dan Ren Service nu og i fremtiden

Dan Ren Service beskæftiger nu over 70 dygtige og dedikerede medarbejdere.

I dag er Dan Ren Service en god og sund virksomhed med stabil drift. Dan Ren Service er solid lokalforankret og vi er klar til fremtiden.

Uanset opgavetype

Vi altid klar på at give dig en uforpligtende og konkurrencedygtig pris på rengøring tilpasset dine behov.

Ring eller skriv til os i dag på
(+45) 20 69 71 00 eller john@danrenservice.dk

John F. Lindquistdirektør & ejer